Până la apariția în România a concurenților săi direcți, Metro Cash & Carry a fost timp de mulți ani liderul incontestabil al magazinelor de tip supermarket. Dintotdeauna, comerciantul a publicat cataloage în care clienții puteau găsi toate produsele aflate în promoție sau la ofertă. Faptul că principalii clienți cărora le oferă Metro produse sunt persoanele juridice sau persoanele fizice autorizate nu i-a oprit niciodată pe români să obțină legitimații de acces în magazin. Iar pliantele și cataloagele Metro au jucat cu siguranță un rol important în acest sens.
Astăzi, Metro continuă să fie unul dintre jucătorii principali în categoria Supermarketuri, iar în cataloagele Metro produsele sunt ordonate de cele mai multe ori tematic, dedicate câte unui segment. perioada lor de valabilitate variază mult în funcție de sezon, de cele mai multe ori clienții având 1-3 luni la dispoziție să profite de ofertă. Puteți oricând să răsfoiți paginile ultimului material de la Metro aici - care este valabil pentru perioada 18.11.2024 - 31.12.2024