Dacă ar trebui să alegem un specialist în cataloage și pliante dintre retailerii din România, atunci Lidl cu siguranță ar ocupa un loc fruntaș. Atenția pe care o acordă magazinul acestui canal de promovare este uimitoare, cel puțin în comparație cu ceilalți comercianți populari de pe piață. Fiecare catalog nou de la Lidl este motiv de sărbătoare în numeroase familii din toată țara. Vă puteți convinge de acest lucru aici, un material valabil începând cu data de 18.11.2024.
Lidl are o strategie editorială clară – pliante săptămânale pentru promoțiile și ofertele obișnuite, precum și un catalog Lidl mai voluminos cu ofertele speciale, de produse care apar ocazional în oferta Lidl. Acesta din urmă este plin de informații și conține mai multe perioade de promoție, așa că sfatul nostru este să studiați cu atenție perioada de valabilitate a fiecărei pagini înainte de a da fuga la magazin. Faptul că putem știi permanent care este oferta Lidl de săptămâna viitoare este un avantaj.
Sloganul actual al Lidl este „Meriți să fii surprins” și arată care este strategia generală a lanțului în relația cu clienții. Mai mult decât un simplu catalog, Lidl își surprinde clienții cu revista Lidl! Iar o altă surpriză plăcută este siteul oficial www.lidl.ro, unde informația este actualizată și informativă.