Carrefour are o istorie îndelungată, primul magazin cu această denumire fiind deschis în anul 1960 în orașul francez Annecy. În apropiere se afla o intersecție, de unde și denumirea de Carrefour, care în limba franceză înseamnă „răscruce”. Doar trei ani mai târziu apărea pentru prima oară în Europa un centru comercial care cuprindea un hipermarket, un supermarket și un magazin universal, iar ascensiunea Grupului Carrefour pe plan mondial începe încet, dar sigur.
Până în anul 1999, prin investiții constante, fuziuni și achiziții, Carrefour devine unul dintre principalele lanțuri din Franța. Astăzi, Carrefour S.A. este cu adevărat gigantic pe plan internațional, peste 350.000 de persoane fiind angajate în orice moment într-unul dintre miile sale magazine din zeci de țări de pe patru continente.
Carrefour și-a făcut apariția în conștiința românilor încă în anul 2001, printr-un hipermarket în zona Militari din București. De atunci, Carrefour a ajuns la un număr impresionant de aproape 350 de magazine, iar dintre acestea, 35 sunt hipermarketuri, în timp ce 262 sunt supermarketuri. În categoria de Supermarketuri, Carrefour este printre primele nume la care se gândesc majoritatea românilor.
Oferta Carrefour este extrem de variată și bine răspândită geografic, accesul clienților fiind de obicei permis începând cu ora 7:00 în magazinele din orașe precum București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara şi Galați. Clienții pot găsi numeroase oferte Carrefour, însă există și alte Supermarketuri care încearcă să se ridice la înălțimea Carrefour, ca să menționăm doar câteva: Auchan, CBA, Cora, Kaufland, LaDoiPași, Lidl, Mega Image, Metro, PENNY şi Profi.
Urmărind ultimele trenduri din domeniul comerțului și pentru a veni în întâmpinarea clienților care preferă ca marfa să le fie livrată, Carrefour are și un foarte apreciat supermarket online accesibil pe adresa carrefour.ro.